PENJUAL DARI LUAR NEGARA PUN NAK BERJUAL. APA PENDAPAT KORANG?

Friday, August 12, 2011 Friday, August 12, 2011 Posted by JAI
Labels: , ,

Aku perlukan pendapat dari korang semua. Perlukah aku bukakkan pengiklanan dari penjual dari Luar Negara? Memang terdapat pertanyaan cuma aku belum bersedia lagi untuk memeri kebenaran kepad para penjual dari Luar Negara untuk mengiklankan barangan mereka disini. Murah tuh memang murah tapi apa yang aku risau barangan yang dijual Indah khabar dari rupa.

Apa pendapat korang? Haruskah aku memberi peluang kepada para penjual ini? Berkemungkinan sekali aku akan cuba untuk mendapat beberapa Stok barangan Kacamata Asli untuk dijual. Ini tunggu sekembali aku balik kekampung untuk melihat ada atau tidak Stok kacamata yang Asli yang menjadi rebutan ramai. Diharap para pengemar Kacamata Rayban dapat memberi sokongan terhadap blog ini..

Comments (0)

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails