RAY BAN GOLD 14K ANTARA RAY BAN TERBAIK

Wednesday, April 13, 2011 Wednesday, April 13, 2011 Posted by JAI
Labels: , ,

Antara kacamata RAYBAN terunggul didunia. RAY BAN B&L AVIATOR 14K GOLD LIMITED. Buatan sekitar tahun 80 an. Kenapa ia menjadi barangan edisi Limited? Hanya terdapat 1000 pasang sahaja dikeluarkan. Setiap RAYBAN GOLD ini mempunyai Nombor siri masing-masing. Berukuran 58mm Harga pasaran dahulu pernah mencecah lebih RM10,000.00. Frame @ bingkai Made In W. Germany.


Untuk Edisi RAYBAN GOLD ini ia disertakan dengan sebuah kotak kayu dan disertakan dengan Casing yang unik iaitu 'NATURAL SUEDED BUFFALO LEATHER CASE'. Ia juga disertakan dengan Medal Bausch & Lomb yang terukir perkataan @ Pengesahan 14k GOLD. Di Malaysia tak pasti sama ada pengumpul kacamata ada memilikinya atau tidak? Tapi khabar angin ada seseorang memiliki koleksi ini.


Mengikut firasat saya..Saudara ACAN dari RAYBANWORLD disyaki telah berjaya memiliki model yang bernombor siri 0312. Bermakna setakat ini yang diketahui memiliki RAYBAN GOLD ini hanya beliau seorang sahaja dalam Malaysia memiliki koleksi terhad ini. Sekira anda mengetahui sesiapa juga yang memiliki Koleksi ini anda boleh berkongsi informasi dikomen entri ini.







Comments (5)

Berapa harga pasaran ray ban aviation gold 14k sekarang ?

Pernah sekali harga Rayban Gold inin mencecah RM15,000. Tetapi sekarang mungkin dah kurang kut tapi tak pasti. Pernah ada yang membuka tawaran didalam ebay dengan harga bermula RM6,000. Tetapi nilai semasa tak dapat dipastikan kerana jarang orang yang menjual Rayban ini

terdapat kedai di kuantan menjual ray ban gold 14k pd harga RM18,000...

sorang student Msia di Jepun ada model ni n beberapa model rare Rayban yg lain..memang rare..die xmo jual..hahaha..

dalam mudah ada satu, di tawarkan rm 8999

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails