RAYBAN BAUSCH & LOMB WINGS GLACIER DOUBLE GRADIENT MIRROR (DGM)

Friday, April 15, 2011 Friday, April 15, 2011 Posted by JAI
Labels: , , ,

RAYBAN BAUSCH & LOMB WINGS MIRRORED GLACIER antara kacamata RAYBAN yang saya minati. Namun sayang ia tidak sesuai dengan muka saya berikutan saiz agak kecil. Terdapat dua Frame yang diketahui setakat ini iaitu Frame Putih dan Frame Hitam. Setiap Frame mengunakan kacamata yang berlainan warna.Saya pernah memiliki RAYBAN WINGS Glacier yang Frame berwarna Hitam.

RAYBAN BAUSCH & LOMB WINGS GLACIER DOUBLE GRADIENT MIRROR (DGM) ROSE

Untuk RAYBAN B&L WINGS Glacier frame putih, ia diserikan dengan Lense Polycarbonate DGM Rose. Untuk produk ini , ia telah wujud sejak 20 tahun yang lepas. Direka untuk kegunaan pemain-pemain SKI pada asalnya. Namun rasanya sesuai sekali untuk mereka yang menunggang Motosikal besar kerana ia memiliki pelindung mata disebelah kiri dan kanan untuk mengelak dari terkena habuk dan debu.

RAYBAN BAUSCH & LOMB WINGS GLACIER DOUBLE GRADIENT MIRROR (DGM) - LENS KEKUNINGAN


Dibeli dari USA pada harga yang berbaloi. Sekira berpandukan harga pasaran,saya anggarkan Average antara RM650 hingga RM800. Frame Plastik tertulis Made in France. Amat ringan dan yang pasti ia sesuai sekali untuk pengguna yang bermuka sederhana. Rasanya sesuai sekali diguna untuk golongan wanita. Rekaan memang cukup menarik.

Comment (1)

I WAS WONDERING IF ANYONE IS SELLING THE RAYBAN WINGS IN COLOR BLACK AND WHITE. THANKS ALOT.

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails