RAYBAN DRIVING SERIES MODEL L1634 YWBK FRAME OUTDOORSMAN GOLD LENS B-15

Monday, April 11, 2011 Monday, April 11, 2011 Posted by JAI
Labels: , ,

Model dulunya cukup dikenali iaitu RAYBAN DRIVING SERIES, Dengan Frame Outdoorsman Gold di serikan dengan Lens B-15 pasti yang memandang akan menjeling berkali-kali. Kalau ikutkan terdapat banyak Model untuk Driving Series nie. Elok aku buat satu persatu jadi takdelah aku ketandusan idea ek..hehe..


Saiz untuk kacamata Model ini setahu aku Saiz 58 dan 62. Aku belum jumpa lagi yang bersaiz kecik. Mungkin takde kut aku sendiri tak pasti. Lens B-15 memang sedap dipakai terutama ketika cuaca panas. Sejuk mata memandang. Barangan ini masih boleh diperolehi namun kena rajin bertanyalah sebab kekadang Stok takde.

 
 

Harga dipasaran pengumpul Kacamata RAYBAN mengikut Survey aku adalah dalam Lingkungan RM600.00 ke atas. Memang sukar untuk mendapat kacamata ini pada harga dibawah RM500 kecuali yang dah terpakai. Yang terpakai pun masih mempunyai nilai tinggi sekiranya barangan dijaga dengan elok.





Comments (0)

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails