RAYBAN MADE IN USA | RAYBAN DIAMONDHARD PRICELESS

Sunday, April 17, 2011 Sunday, April 17, 2011 Posted by JAI
Labels: , ,

RAYBAN DIAMONDHARD. RAYBAN yang memiliki peminatnya sendiri. Antara Model RAYBAN yang terbaik dan selalunya menjadi buruan dan pilihan pengumpul kacamata RAYBAN. Ada cerita yang mengatakan RAYBAN DIAMOND hard adalah Model terakhir RAYBAN Made in USA yang direka sebelum penutupan Syarikat RAYBAN. Kesahihan tidak dapat dipastikan.


Asal Frame RAYBAN DIAMONDHARD adalah Frame GOLD. Sekiranya terdapat Frame berwarna lain bermakna ia hanyalah atas pilihan atau citarasa sipemiliki untuk variasikan LENSE yang tertulis logo RAYBAN DIAMONDHARD. Harga dipasaran ketika ini dianggarkan sekitar RM1,100 ke RM1,700. Ia juga menjadi rebutan dipasaran antarabangsa sehingga mampu mencecah harga atas RM2,000.


Kalau tak salah saya LENSE RAYBAN DIAMONDHARD mempunyai ketahanan yang tinggi kerana kalau tak silap saya,teknologi NASA digunakan dalam pembikinan LENSE ini. Itu apa yang saya dengar,namun kepastian masih belum diketahui lagi mengenainya. Untuk Casing yang tertulis RAYBAN DIAMONDHARD,harga boleh mencecah atas RM200.

Comment (1)

salam...sy berminat pada rayban diamondhard ini...ade stok lagi ke?sekiranya ade..bagaimana sy hendak membelinya?

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails