RAYBAN 50 THE GENERAL LOGO BERBEZA

Monday, April 11, 2011 Monday, April 11, 2011 Posted by JAI
Labels: , ,

Kali ini aku ingin berkongsi mengenai RAYBAN 50 atau lebih dikenali dengan gelaran RAYBAN GENERAL. Setakat ini terdapat tiga RAYBAN 50 yang diketahui tapi aku cuma ada dua gambar RAYBAN 50 yang memiliki logo pada kacamata yang diketahui. Tulisan pada kacamata berlainan dan agak unik. Kacamata ini dikeluar sempena 50 tahun RAYBAN berada dipasaran.

LOGO YANG BIASA DILIHAT UNTUK RAYBAN 50

LOGO RAYBAN 50 YANG BERBEZA DENGAN LOGO YANG SATU LAGI

Aku cuba untuk dapatkan Lensa yang mempunyai logo yang berlainan dari dua jenis RAYBAN 50 diatas.Memang unik. Terdapat tulisan ULTRA 50 pada lensa. Akan aku cuba usahakan untuk mendapat gambar Lensa tersebut. Apa yang pasti jenama atau Model RAYBAN 50 pilihan aku. Kenapa RAYBAN 50 menjadi pilihan aku? Reka Bentuk Frame dan juga Lense Cukup SOLID.



Comments (0)

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails